Monday, April 09, 2007

JOYEUSES PAQUES 2007 !
Alléluia !
Il est vivant !
Il est ressuscité !
Qui ? Jésus
Où ? Dans nos cœurs
Exultez de joie, multitude des anges ; exultez, serviteurs de Dieu ; sonnez cette heure triomphale et la victoire d’un si grand roi. Sois heureuse aussi, notre terre, irradiée de tant de feux, car il t’a prise dans sa clarté et son règne a chassé la nuit ».
C’est par cette note de joie que je vous souhaite tous de célébrer les fêtes pascales dans la joie mais surtout avec un cœur libéré de toute peur et confiant dans le Seigneur qui peut tout. J’implore les bénédictions de l’Eternel sur chacun de vous.
=================
Alléluia ! Amen
Yandi ke’ya moyo… Yandi me’futumuka
Yandi me’ futumuka …. Yandi kele na kati-kati ya beto
Nani ? Yezu
Wapi nsika? Na kati ya mintima ya beto
« Benu yangadala, minkangu ya banzelu ya zulu ; benu yangadala, benu bisielo ya Nzambi. Tuba nge mpungi ke’zabisaka luvulusu, na kusangidila lunungu ya mvita ya ntinu yannene. Nge diaka ntoto mona kiese, nge me-ngenga na kiezila ya nnene, samu yandi me baka nge na kiezila na yandi mpe kitinu na yandi me-fukusa kitombe ».
Na ndinga yayi ya kiese mu me-tondila beno bankinzi ya mbote ya Paska na kiese, kansi ndutu na ntima ya wonga ve mpe na diana ya Mfumu yina lenda konso diambu. Bika Nzambi, Tata ya beto, sambula beno yonso, mpe pesa beno mavimpi ya nzutu mpe ya moyo.
========================
A sianu ti yoyo !
Alleluia ! Amen.
De… Lubasa !
Muana ma Nza-Phungu widi moyo…
Muana ma Nza-Phungu fulukidi kuandi…
Widi yetu !
Buna na ? Yezu !
Yezu kakasobu kaka… Vingu !
A kue kafuete bela yetu ?
Mu mintima mietu kamusobu kamu…Vingu
« Yangadalanu minkangu mioso mi banzelu ; yangadalanu benu bisielo bi Nzambi ; yamikisanu lokula kiaki ki nkembo ayi lulungu lu nkanu lu ntinu nnene. Ayi nge mavaku nya tsi etu, yangadala, nge weka-nluzimina mu kiezila kinnene, bila bame-kukkotisa mu kiezila kiandi, ayi kitinu kiandi kime-kuka ttombi ».
Mu diyindu bene diodi di nzanga nnene diawu thidi ti benu boso lukembila nngyengo Pasika mu nzanga ayi ndutu mu ntima ukambu tsisi ayi mu kukiyekula kudi Nzambi nyo kakalembikisanga diambu ko. Nzambi ukandadala kasakumuna mmosi mmosi vadi benu.

No comments: